W ramach naszych usług oferujemy Państwu:
- Zarząd i administrację zgodnie z Ustawą o Własności Lokali.
- weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości, prowadzenie wykazu lokali, właścicieli lokali,
- prowadzenie księgi obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wspólnej wymaganej przepisami prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego,
- zapewnienie dla nieruchomości wspólnej dostaw energii elektrycznej, wody , gazu odprowadzenie ścieków i wywóz śmieci,
- zapewnienie usług kominiarskich i innych usług związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości wspólnej,
- zawarcie ubezpieczenia budynku,
- zawieranie umów o dostawy, roboty, bądź usługi związane z realizacją zadań wymienionych powyżej, kontrola prawidłowości wykonywania tych umów oraz ich rozwiązywanie w przypadkach uzasadnionych,
- reprezentację ogółu właścicieli w sprawach dotyczących Wspólnoty przed Sądami i poza Sądami,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługę ustawowych zebrań Wspólnoty.
- Prowadzenie rozliczeń i księgowości Wspólnoty.
- przygotowywanie projektu planu gospodarczego,
- prowadzenie rozliczeń poprzez rachunek bankowy,
- prowadzenie odpowiedniej księgowości,
- sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego,
- pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości,
- rozliczenie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną – w ciągu roku, w formie miesięcznych zaliczek na poczet kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej,
- windykację opłat należnych od właścicieli lokali w postępowaniu sądowym.
- Utrzymanie czystości wewnątrz oraz na terenie wokół nieruchomości.
- Utrzymanie sprawności wszystkich urządzeń nieruchomości i opiekę konserwatorską.